Sentrum Of Tyngdekraft Beregning Forex Trading


Scalping system 11 Gravity Center. Innlevert av Bruker den 27 februar 2009 - 18 35.Skrevet av Ashur. Alright først og fremst vil jeg bare si de indikatorene som jeg kommer til å poste og vise er ikke min så jeg tar nei Kreditt for dem Tyngdepunktet for tyngdepunktet ble skapt av Oan Ideen er basert på Mostafa Belkhayates system. Også den særegne indikatoren ble tatt fra Patrick Bourgeois med sin innsending av Trading by Psychological Levels. Så jeg skal laste opp alle indikatorene, og alt du gjør er å sette dem i Metatrader Eksperter Indikatorer mappe Jeg skal også laste opp malen, så alt du trenger å gjøre er å laste inn malen. Reglene er disse. - Kun handel 5 min diagram - Kun handle i retning av Senteret av tyngdekraften linjer, så hvis de peker nedover, legger du bare inn korte posisjoner, og hvis de peker oppover, går du bare inn i lange stillinger - ta fortjeneste er alltid et nivå over nivået du har inngått handelen din på - for å være ærlig med deg, har jeg aldri Brukt et stoppfall jeg lukket kun handelen når linjene pekte mot meg, men jeg vedder på at vi kan jobbe noe ut for et stoppfall på dette nettstedet. Jeg handler hovedsakelig eur usd og en gang gbp usd, men jeg begynner å se på handel med gbp jpy også - handle dette systemet på en demo-konto til du er klar, ikke skynd deg inn i markedet. For å gå inn i en kort stilling. - Tyngdepunktet må peke nedover - prisen må være over midtpunktet for tyngdekraften - du selger på første nivå på de søte stedene indikator på at prisen treffer - hvis prisen fortsetter oppover, vil du selge på 2. nivå det treffer igjen - ta overskuddspunktet vil være på linjen under det første nivået du skrev inn på noen ganger markedet vil ikke treffe målet nøyaktig så bare for å være trygt, ta din fortjeneste noen få pips over det. For å gå inn i Long positions. vice versa short position rules.- prøv å holde seg borte fra fredag ​​s og prøv å holde deg selv fra trading NFP uke - Jeg finner den absolutte beste tiden for handel med dette systemet er klokka 08.00-12.00 Eastern Time. Note Dette systemet gjenspeiler, så backtesting er ubrukelig Men ikke bekymre deg for at systemet er svært lønnsomt, det tar bare litt øvelse. Du vil se sin sanne verdi med litt fremover testing. liker å takke Oan for å hjelpe meg, Patrick Bourgeois for indikatoren, og alle menneskene som har bidratt til å redigere og sette sammen dette systemet. Hvis jeg glemte å legge til noe, vil jeg redigere og sette opp det sikkert. Hvis noen har noen Spørsmål er gjerne å spørre. Takk, Ashur, fra hele Forex Strategies-teamet og våre besøkende for et flott system. Forelagt av Andy 2. mars 2009 - 15 31.Hi Ashur, jeg har bare testet ditt Center of Gravity-system over tre valutapar i dag, og det produserte 13 vinnere og 1 loser Bemerkelsesverdige resultater, og noe å teste videre i løpet av det kommende, det eneste jeg ikke forstår, er i instruksjonene dine for å ta en kort handel. Du sier at du selger på første nivå på den søte flekker indikator på at prisen treffer - hvis pr isen fortsetter oppover, du vil selge på 2. nivå, det treffer igjen Jeg er ikke sikker på om den andre delen om prisen fortsetter oppover og selger på 2. nivå etter å ha inngått en kort handel. Tror du du kan forklare dette punktet litt mer detalj Takk Andy. Submitted av Andy 2. mars 2009 - 16 02. Jeg har nettopp sendt inn en kommentar som sa hvordan jeg testet systemet ditt i dag og fikk 13 vinnere og 1 loser og trodde jeg gjorde det riktig. Men jeg har nettopp sett skjermbilde du oppgav, og jeg er nå ikke sikker på at jeg gjør det ordentlig. Jeg har brukt den lyseblå tunge senterlinjen som mitt tyngdepunkt og handel når prisen går gjennom den linjen i retning av linjen og berører den første søtpunktsindikator Jeg avslutter da handelen når prisen går gjennom den andre søtepunktsindikatoren På skjermbildet viser du handler etter at prisen går gjennom en annen nedre blå linje, og sier at du vil kjøpe på disse to nivåene, så nå forstår jeg ed Hvis jeg gjør det galt, er jeg ganske fornøyd med de første dagens resultater. Innlevert av Thomas 2. mars 2009 - 16 14. Kan det være en annen måte å handle på? Kan du dele resultatene dine? Jeg mener, kan vi se noen av dine skjermbilder. Gravity Center for handel i kanalen. Gravity Center er kanalindikatoren som vises på diagrammet av valutaparkanalen, bestående av 5 linjer. Blå linje midtlinjen av kanalen. Grønne linjens indre grenser Kanalen. De ytre linjene er ytre kantene av kanalen. Avstanden mellom de indre og ytre grensene er i direkte avhengighet av volatilitetsnivået. Jo høyere volatiliteten er, desto kortere er intervallet mellom grenser. Karakteristikker for Center of Gravity indicator. Platform Metatrader4 . Parallelpar Alle par. Opplæringstid rundt klokken. Tidsramme Alle, anbefalte H1 og høyere. Anbefalt megler Alpari. Center of Gravity-indikator brukes i kanal forex-strategier og involverer bruken av to typer inngangspunkter. R ebound fra grensen til kanalen. Prisene fra den nedre grensen til kanalen åpner en kjøpsposisjon, den første tar overskuddet som er satt i kanalens midterlinje, den andre Ta fortjeneste på den øverste grensen til kanalen Stop Loss er plassert under kanalen, i en avstand som tilsvarer avstanden mellom de grønne og gule linjene. Prisen krysser kanalens midterlinje. Signal for å åpne en lang posisjon er prisen som krysser kanalens midterlinje fra bunnen av, for å åpne en kort posisjon - fra topp til bunn Ta fortjeneste og stoppfall satt på et nivå av kanalens indre grenser. Center of Gravity-indikatoren har ulempen med å male på kanalen, noe som er spesielt uttalt ved de yngre tidsrammer. I arkivene. Free Nedlastingssenter av Gravity. Please vent, forbereder du link. EasyTrading Center of Gravity. Finally tilgjengelig på markedet, kan du nå bruke hele Center of Gravity indicator. It er veldig enkelt å bruke på alle valutapar s, indekser, alle tidsrammer Hvis du ikke har funnet en indikator som passer deg, ta en titt på skjermbildet og prøv det nå. Hva er din situasjon. Du mister penger. Du er ikke sikker på når du skal gå inn i stilling. Du lukker bare før pris går tilbake i din retning. Du bruker indikatorer, men de er ikke effektive. Muligens har du tatt kurs, du brukte roboter, de tjener noen pips og mister mye, etc. Jeg har vært der også, jeg hørte om Belkhayate på et seminar På teknisk analyse, så gjorde jeg litt forskning på Internett, og jeg fant denne metoden jeg implementerte dette for MetaTrader 5.Det er den perfekte indikatoren. Finalt tilgjengelig på MetaTrader 5, er EasyTrading Center of Gravity-indikatoren en indikator for raskt å vise. pris trend. Styrken av trenden. Utvalget av variasjon. Klar identifiserbare inngangssignaler. Mange alternativer for closing. In ett blikk. Prisen følger loven av fysikk. Gravity indikatoren, som navnet antyder, viser sentrum av tyngdekraften i en gitt periode ndeed, alle har lagt merke til at en Forex-pris utvikler seg i små bølger som en generell trend. Dette gjelder uavhengig av tidsrammen som vi ser på prisen. Når en linje er trukket fra tyngdepunktet, observerer vi at prisen krysser linjen fra toppen og bunnen, og så videre. Fibonacci i hjerte av algoritmen. Fibonacci retracements brukes av alle handelsfolk De definerer den sannsynlige størrelsen på suksessive returer etter en sterk aksjebevegelse. De er spesielt relevante, siden handelsmenn bruker disse koeffisientene til å beregne på hvilket nivå som skal plasseres. Disse Fibonacci-faktorene er integrert i EasyTrading Center of Gravity. De definerer nivåene av røde og grønne linjer. Hva er alle de fargede linjene. Den blå linjen i midten er tyngdepunktet Prisen alltid dreier seg rundt den i den angitte perioden Da representerer de grå linjene standardavviket til prisen fra tyngdepunktet. Det er normalt og vanlig at prisen går over disse linjene som y ou vil legge merke til hvilken som helst indikatorvisning. Til slutt blir de røde og grønne linjene oppnådd ved å bruke forskjellige nivåer av Fibonacci til kurven for standardavviket, noe som gir oss områder som er overkjøpt og oversolgt. Ifølge Mostafa Belkhayates statistikk og verifisert av meg selv, når prisen er i dette området, er vi 80 sikker på at det vil gå tilbake i det minste til den blå linjen. Universell indikator. Denne indikatoren virker på Forex, CFD, indekser faktisk, har jeg ennå ikke funnet et aktiv over hvilket det ikke Det fungerer spesielt med. Finnelig tilgjengelig på MetaTrader 5. Jeg bestemte meg for å publisere denne algoritmen nå fordi jeg tror det ikke skulle forstyrre fortjenesten min hvis andre bruker det. Derfor har jeg helt omskrevet denne indikatoren i MQL5 min favorittplattform, optimalisering alt som kan være for å gjøre det så enkelt som mulig for deg. Det reagerer akkurat som den opprinnelige indikatoren, så du kan bruke den med alle metoder som allerede finnes på Internett. Bare dra indikatoren på MetaTra Der diagrammet for symbolet du er interessert i, og du øyeblikkelig ser all informasjonen du savnet. Du velger visst stoppfallet og venter på å plukke opp pips. Den enkleste i verden. Med Gravity Center trenger du ikke Å være en ekspert i mange år for vellykket handel Et 8 år gammelt barn kan bruke det så godt som deg. Så snart jeg har tid, vil jeg publisere detaljerte artikler om å forklare enkle og vinnende strategier, hvordan du angir indikatoren, hvordan administrere stillinger, hvordan du programmerer en robot fra indikatoren osv. Men ærlig talt er indikatoren så enkel at du ikke trenger å lese dette. Og det er allerede mange ressurser på Internett. Det er aldri noen beregninger å gjøre, alt er visuell Bare vent på riktig tidspunkt og klikk. Bare installer det nå og bli en vinnende handelsmann. Kontakt meg hvis du trenger noe for å installere indikatoren. Vanligvis er alt automatisk. Jeg kan ta noen dager å svare på grunn av min tilgjengelighet. For å få tak i EasyTrading Center of Gravity indicator, klikk på Demo linken eller Kjøp til venstre. Det vil automatisk installere indikatoren for plattformen. Fortell meg news. Trading Strategy Center of Gravity - Belkhayate. The Center of Gravity COG strategi er basert på premissene om at markedsprisene utvikler seg rundt et tyngdepunkt Når markedsprisen avviker sterkt fra dette tyngdepunktet, anses sannsynligheten høy for at markedsprisen vil utvikle seg tilbake til tyngdepunktet. Denne handelsstrategien kalles også Belkhayate COG-strategien EM Belkayate er en teknisk analytiker og oppfinner av strategien COG-strategien er populær i Frankrike I 2009 ble det tildelt det gyldne troféet under den tekniske analysemessen i Paris. Strategien i detalj. Når man åpner en stilling. En posisjon åpnes når den virkelige markedsprisen avviker betydelig fra tyngdepunktet av markedsprisen Belkhayate beregner tyngdepunktet basert på et 4-timers diagram og visualiserer det som en enkeltlinje blå i underbildet Belkhayate beregner også tre bånd hver over og under tyngdepunktet. Disse båndene beregnes ut fra statistisk signifikante verdier og Fibonacci-tall. Når markedsprisen kommer inn i tredje bånd, anses det som en signifikant avvik fra tyngdepunktet Belkhayate hevder at sannsynligheten for markedsprisen som går tilbake til tyngdepunktet er 90 Når markedsprisen avviker i det øvre, røde båndet, åpner handelsmannen en kort posisjon. Han forventer at markedet skal gå ned, mot tyngdekraften Når markedsprisen avviker i det nedre grønne båndet, åpner handelsmannen en lang posisjon. Han forventer at markedet skal stige, mot tyngdekraften. Obs! Posisjoner åpnes bare i retning av trenden For å bestemme trenden, bruk bare selve tyngdekraften Hvis gravitasjonslinjen skråner oppover, er trenden bullish, og bare kjøpssignaler blir oppført på Hvis tyngdekraften linjer skråner ned Trenden er bearish og kun korte selgesignaler blir handlet på. Obs! Belkhayate begrenser seg til å si at en stilling kan åpnes når markedsprisen går inn i tredje bånd. En næringsdrivende krever en mer presis regel å basere sin beslutning om å åpne posisjon på Et forslag er bare å åpne en posisjon først etter at det første lyset har stengt i det tredje bandet. Dette eksemplet viser tre lys som trer inn i det tredje bandet. Kun det tredje lyset lukkes faktisk i det tredje bandet. Plasseringen åpnes ved åpningsprisen for neste , nytt stearinlys. Et alternativ til den enda mer forsiktige handelsmannen er å åpne posisjonen bare når markedsprisen treffer den ytre kanten av det tredje bandet. Merknad COG-båndene er dynamiske De er ikke statiske Tyngdepunktets linje og tilhørende band endring basert på dagens markedspris Det er helt mulig at et signal som ligger i det tredje bandet i dag, visuelt ikke lenger ligger i det tredje bandet i morgen. Gitt den dynamiske naturen til ba nds det er ikke mulig å tilbakestille denne strategien. Når du skal lukke en stilling. For å lukke en stilling kan forhandlere stole på Belkhayate s COG timing indikator Denne indikatoren er en oscillator som svinger gjennom tre soner den nøytrale sonen i midten, Utgangssonene og alarmsonene I nøytralsonen skjer ingenting I utgangssonene kan posisjonene lukkes Alarmsonene kan korrespondere med inngangssignaler. COG Timing-indikatoren gir inntrykk av at det fulle potensialet i en handel ikke utnyttes Som et stopp Indikatoren ser også ut til å være mindre egnet. Traders kan bruke ett av to alternativer ATR eller Slow Stochastics I praksis har Slow Stochastics sannsynligvis en liten preferanse som en kombinasjon med COG-strategien. Alternativ 1 Målpris og stopp kan bestemmes ut fra ATR gjennomsnittlig sann rekkevidde Traders bør respektere et retur / risikofaktor på 2 eller mer når de bestemmer målet og stopper Hvis målet er 2x ATR, kan maksimumstoppet være 1x ATR. Alternativ 2 Et Slow Stochastics-kryss kan også brukes til å lukke posisjoner En utgang basert på et stokastisk kryss er enkel fordi den ikke krever et mål og et stopp. En kort posisjon er lukket når den raske stokastiske krysser langsomt stokastisk oppover. En lang stillingen er stengt når den raske stokastiske krysser langsomt stokastisk nedover. I dette skjermbildet åpnes en kort posisjon -1 når markedsprisen avviker i tredje øvre bånd. Stillingen er stengt når den raske stokastiske krysser langsomt stokastisk oppover. Senteret of Gravity-strategien er presis angående inngangssignaler. Utgangsreglene er litt mer vage. Traders kan rette dette ved å bruke for eksempel Slow Stochastics. COG-strategien genererer kun ca 4 signaler per måned per instrument. Men gitt at strategien kan være brukt på alle indekser, forex par, varer handelsfolk kan jobbe med et bredt spekter av instrumenter for å gjøre opp for de sjeldne signaler. I NanoTrader Full følg disse ste ps. Velg instrumentet du ønsker å handle. Åpne et diagram med studien WHS Belkhayate COG. Strategien er satt opp for posisjonsutganger basert på Slow Stochastics. ACCOUNT OPENING. TELEPHONE FAX. ACCOUNT TRADING. . . ,. , SMA, SMA. ,,,. . ,. ,. ,. ,,. ,,,. ,,,. .

Comments